نوشته شده توسط : rshaole

که چنین IgA در نفریتنفریت IgA در به اولیه و vtorochinost تقسیم شده است. ما نیاز به درک علائم این جید و سپس تشخیص و بیش از.

وقتی کلیه ها آسیب دیده و به تدریج بدتر، علائم و ناراحتی های مختلف بوجود می آیند و تنزل کیفیت زندگی. این خدمات عبارتند از vniyaniya تغییر در احساسات در رژیم غذایی، و دیگر spotre. اگر شما یک سوال، لطفا آنها را ارسال hospitalkidney@hotmail.com، و ما سوالات خود را در اسرع وقت پاسخ داده شود. بعد ما با هم هستیم ما درک می کنیم که نشانه های نفریت.

1. علائم

IgA در نفریت عفونت در راه dyhateleyh بالا (gantroeterit حاد، پریتونیت، myelitis، و غیره) بعد از 1-2 روز است هماچوری ناخالص است که آسان برای نشان دادن حملات مکرر وجود دارد. ادامه برای چند ساعت تا چند روز می تواند هماچوری میکروسکوپی. این است که توسط درد شکم، درد پشت، myshlechnym درد یا تب مختصر، برخی از منحصر به کاربران با اختلالات ادراری در زمان بازرسی همراه است. این پروتئین بدون علامت یا هماچوری میکروسکوپی، بیماران Molo با هماچوری مداوم و درجه razltchnoy پروتئین ممکن است توسط ادم و فشار خون بالا همراه است.

2. تشخیص بازرسی

در bolschistvo مردم هیچ علائم فیزیکی غیر طبیعی، برخی از بیماران درد در کوبه ای و ادم و فشار خون بالا.

3. مطالعه اضافی

Bolschistvo آلبومینوری متوسط (<3G / D) می باشد. هماچوری pleomorfyzmom و متنوع و sinretizmom است. ممکن است کلیرانس کراتینین کمتر، افزایش کراتینین سرم. به گفته بالینی، ما می توانیم تشخیص اولیه را. بیمار باید انجام شود پاتولوژی بافت کلیوی.

4. معاشقه مانع

بیماران باید برای محافظت از خود از داروهای سمی کلیه سرد و خستگی، به مراقبت. هنگامی که عفونت باید با استفاده از آنتی بیوتیک ها بوده است. بیماران مبتلا به التهاب مزمن لوزه ها عود می توانید لوزه حذف شده است.

اگر شما هر گونه سوال دیگر، شما می توانید آنها را از طریق ایمیل ارسال و یا تماس بگیرید + 86-311-89261580 و ما سوالات خود را در اسرع وقت پاسخ داده شود. مبارک به شما کمک کند. روز خوبی داشته باشید!





:: برچسب‌ها: علائم,IgA در نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: